Oululainen pöytätennisseura. Harjoittelemme omassa 18 pöydän hallissa Oulun Rajakylässä Ratamotiellä. Mukaan mahtuvat niin aikuisharrastajat kuin aloittelevat junioritkin. Ohjattuja pingiskouluja aloittelijoille aloitetaan syyskuussa ja tammikuussa. Tervetuloa mukaan aktiiviseen ja mukavaan porukkaan!

In English: Welcome to play table tennis in Oulu in our own hall which has 18 tables. We are one of the biggest table tennis clubs in Finland. All level players are welcome!

Laji Pöytätennis ja pingis
Kotipaikka Ratamotien pöytätennishalli
Sarja SM-sarja,1,2,3,4 div
Jäseniä 167
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia. Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Teemu

Uuden vuoden aaton 31.12. leiripäivätreenit klo 11.00 - 13.30 päätettiin myydä alennushintaan 10€. Tervetuloa kaikki treenaamaan Vladin johdolla. Sama hinta kaikille tuona päivänä.

Ilmoittaudu: https://opt-86.myclub.fi/flow/courses/4888401

Teemu

Maanantaina 5.12. järjestetään harjoitukset kaikille junioripelaajille ryhmästä riippumatta klo 10-12 ja klo 13-15. Voi osallistua molempiin harjoituksiin, vain toiseen tai vain osaan harjoituksesta.

Lue loput viestit

Yhteyshenkilö: Teemu Oinas, teemu.oinas@gmail.com, +358504858200